340 st...

Idag har jag o barnen varit iväg till Öppna förskolan, var väldigt trevligt.. Många trevliga mammor o även en pappa att prata med medan barnen lekte, Kasper sov mest men en ca 30 min var han nog vaken :-)
Tyvärr så fanns inte min nappflaska där idag, så bättre lycka på tisdag i nästa vecka...
O så fick jag veta att på tisdag så e det en fotograf på Öppna förskolan, Jiippiiiiii... Så efter vi hämtat Jonas på dagis så drar vi dit o så ska jag fota barnen...
Så himla roligt.. :-)
Jag läääängtar tills på tisdag nu :-)

O i början av veckan så framkallade jag 340 bilder på oss som jag har liggandes på datorn, o dem kom idag :-)
Sååå kul, så nu har jag ramat in några kort på barnen som jag ska sätta upp i deras rum... O billigt var det oxå, ca 250 kr :-) inte illa pinkat inte....!

Nu sitter jag ensam i soffan o dricker lite bubbelvatten, Kasper vilar o Martin o Jonas har åkt iväg för att fiska :-)
O i kväll så bär det av till svärmor, mat o idol tittande, blir trevligt... O i morgon kväll så bär det av till våra vänner Erik o Ellen, blir tacos o fotbolls tittande :-)
Ja, så helgen e allt händelserik :-)
Det blir ju inte så mycket gjort på vardagarna eftersom Martin jobbar, så när helgen kommer e det väldigt kul att hitta på något..

O i morgon eller på söndag kommer min vän Eva hem från Turkiet, där hon o hennes Johan har varit på semester i en vecka :-)
Ska bli kul o se bilderna dem tagit :-)

Ja, vi vill oxå åka utomlands, men det blir nog inte förrän nästa år, vi vill att Kasper ska bli lite större först.. Men men, man vet inte..
Kan ju hända att vi hittar på något annat nästa år ;-)

Nu ska jag fortsätta dricka mitt bubbelvatten o vänta in att Kasper vaknar.. :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0