Då var det gjort....

Ja, då har nålen stuckit oss i armen :-( Själv så kände jag ingenting men Jonas fick lite ont, stackarn. Men sen dess har han hittills inte sagt något om det.
Jag själv mår skit idag, jag har en molande huvudvärk o ont i precis hela kroppen, jag hade även svårt att sova pga smärtan i kroppen o så frös jag så oerhört mycket.
Men jag kom upp i morse o fick iväg Jonas till dagis o det var det viktigaste.. Ska snart väcka lillprinsen o sen lägga honom i vagnen o sen hämta Jonas på dagis..

O igår var vi på Emilias 5 års kalas, det var jätte trevligt.. Barnen lekte så fint o så dansade dem så himla sött..
Tyvärr fick jag inte med min kamera men kanske kan smuggla in några bilder lite senare :-)

O mina fina prinsar, skulle vilja hitta på något med dem, men vad?
I morgon ska Martin ta med Jonas till badhuset en sväng, det blir kul för dem.. Jag o Kasper får väl ta en promenad :-)
O så kommer David o Isabelle hit en sväng i eftermiddag, o mina systrar oxå :-) Det blir riktigt trevligt..

Nu måste jag börja göra oss i ordning innan hämtningen av Jonas.. Min stora kille har haft gympa idag :-) Kändes jätte konstigt att stå o packa gympapåsen igår... Men kul o det ska bli riktigt roligt att få höra vad han tyckte, han älskar ju allt sånt :-)

Tjing..! 


Kommentarer
Eva

Tröst priset är att jag bjuder på fika.

Douglas har fina ögon och fransarna ska vi inte snacka om, lite avis blir jag allt.

Kram

2009-10-22 @ 17:06:13
URL: http://regeenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0