Dem gladaste killarna... :-)

Nu e kl jätte mycket o jag har fortfarande inte kommit i säng.. Jag sitter i soffan o njuter av bara vara jag just nu..
Har allt varit en tung dag med snuva, huvudvärk, ont i kroppen, hosta o tröttheten o så ska man ta hand om 2 barn samtidigt, e inte lätt... Men men, fick en jätte go kram av Jonas innan han somnade o så hann jag med en härlig mysstund med Kasper oxå..
När barnen lagt sig vid ca 20:00 så gick jag o Jeannette en promenad, jag var bara tvungen att få lite frisk luft, blir ju tokig av att ligga hemma o tycka synd om mig själv..

Ska dock bege mig till sängen snart.. Har så svårt för att komma till ro nu när jag e så täpp i näsan, e ju så svårt att somna då, o så bävar jag för att jag ska vakna o hosta osv, inge kul alls...

Men bara måste lägga in några bilder.. Först en bild på hur Kasper ser ut varje gång han tittar på Jonas :-) Sååå söt..!


O så lite bilder på killarna när dem e allt annat än glada, hahahaha...


Hahaha, sååå charmiga dem e... Ibland e det liksom svårt att bli irriterad på 2 st som bara ser söta ut när dem e riktig förbannade :-)
Tänk om jag vore lika söt när jag e förbannad...!

Nä, nu e det dags för mig o min vän nässprayen att bekanta oss lite, kommer ju inte kunna somna alls utan den...
Tjing...!



Kommentarer
Erica

Tack!:) jag betalade 500...

2009-10-09 @ 07:48:24
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0