Dumma förkylning....

Usch o fy, jag e täpp o snorig om vartannat, jag blir tokig..! Såå irriterande...
Men jag hoppas att det lägger sig snart, härligt nog så har halsen blivit bättre :-) det e skönt, jag hatar att ha ont i halsen...!
     Annars har det inte hänt mycket här hemma idag, svärmor var här innan lunch på en liten fika men annars så har jag o barnen bara varit, ganska skönt det oxå.. Ingen av oss e pigga nu, vi lider ju alla 3 av förkylningen..
O just nu så ligger Kasper med en liten skvätt välling i flaskan o försöker sig på att äta själv :-) duktig kille.. Jonas ligger bredvid o håller ställningarna o berömmer honom hela tiden, såå söt..!
O så får jag passa på att blogga lite :-)

O fina Martin kommer hem om ca 30 min, blir skönt... Jag njuter så när han e hemma :-)
O så pratade jag lite med Martin igår :-) mycket trevligt blev det... :-)
Det roliga var att han hade tittat in min blogg innan kvällen kom, så när vi satt i bilen på väg hem från svärmor så frågade han vad jag ville prata om hahaha, så var den överraskningen förstörd... Han brukar ju liksom inte läsa min blogg så ofta hahaha...
Men men, pratstunden blev bra o positiv, det gillar jag..!

Nä, nu har jag en väldigt gnällig Kasper, så jag måste nog avbryta mitt bloggande i alla fall, får återkomma lite senare....
Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0