Fortf. sjuk :-(

Ja, jisses så sjuk man kan bli..
Det e ju tur att jag har snälla barn, jag fick ju sova till kl 12:15 idag :-)
Martin gav Kasper mat vid 06:45 o sen gav jag mat vid 09:00 o då somnade han mitt i maten o sov tills efter att jag hade vaknat :-)
Sååå snäll...
Jonas satt i vardagsrummet, hade tagit fram bord o stol från Kaspers rum o dukat upp värsta frukosten :-) Rostad macka, en skål med kräm o så lite mjölk att dricka till... Så redig så...

O nu kom Martin hem från jobbet, så han har lagt sig i babygymmet med Kasper o sjunger lite o jag ska spela spel med Jonas "Bamses Honungsjakt" Visste inte ens att han hade det spelet o nu när han hittade det så var det helt oanvänt..
Undrar vem som gett oss det?? Men tack i alla fall, ska bli jätte kul att spela det nu... Tror att han fått det i födelsedags present något år. :-)

Nu ska här spelas.. :-)
Tjing tjingeling...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0