Jag e sååå bra :-)

Oj oj, vad bra jag e :-)
Spinningen var helt fantastisk, så himla kul att sitta upp på cykeln igen... Känner mig redan taggad för ett nytt pass :-) gärna i kväll hihi..!

Idag har jag o Kasper varit på vårdcentralen pga hans jobbiga hosta... O som jag redan visste, så åkte vi hem igen med nyköpt Bricanyl. Så nu hoppas vi att hostan blir bättre..
Det har ju i alla fall alltid fungerat för Jonas :-)
Sen hämtade vi Jonas på dagis o tog med honom till Öppna förskolan en stund.. Tyvärr var det inga barn i hans ålder som var där, men vi pärlade lite :-)

O så lagade jag en god middag till oss när Martin kom hem från jobbet.. Potatiskroketter med marinerade fläskkotletter o hemmagjord svampsås o så en stor skål med sallad till, såååå gott...!
Jisses vad duktig jag har varit idag....

O medan jag var på spinningen så tog Martin lite kort på Kasper när han ligger på mage i våran säng :-) Han brukar sällan ligga på mage eftersom han blir helt tokig då, men idag gick det tydligen bra :-)
                           

S duktig han e :-)
Ja, han måste ju börja ligga på mage ifall han ska kunna rulla runt snart :-)

O när jag la Kasper idag, så var han sådär söt som bara han kan vara.. Med stora ögon låg han helt stilla o tittade på sängmobilen när den snurrade runt.. Så ja, jag lägger in en bild på det med såklart :-)

Sååå söt ju...!

Nu e det dags för lite annat bloggande o sen e det dags för sängen.. O på tal om sängen så fick jag sova ordentligt i natt, det var skönt...
I morgon e det dags för kalas, då fyller vännen Ericas dotter Emilia 5 år :-) Jag älskar kalas :-)
Tjing...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0