Jag e sjuk... :-(

:-(
Ja, här sitter jag i soffan med en filt över mig o fryser.. Har ont i halsen oxå :-( jag vet inte men risken finns att jag har fått halsfluss, ska ringa doktorn i morgon o be om en tid.. Vill ju gärna veta med tanke på Jonas o Kasper, vore inge vidare att smitta dem...
       O så har jag försökt mig på att designa min blogg, hahaha.. Ja, som synes så fixade jag en ny bakgrundsfärg, men längre än så kommer jag inte..
E alldeles för svårt för mig :-(
Det e verkligen inte min kväll i kväll...

Vi var som sagt iväg till Patrik o Pernilla tidigare idag, jätte trevligt :-) o så bjöds det på tacos, inte helt fel inte :-)
O jag passade på att hålla lille Dylan en liten sväng, o enda sättet för mig att få honom o le, det var att försöka härma en kamel som äter haha, men han skrattade..
Det gjorde Jeannette oxå haha, jag måste ha sett riktigt snygg ut :-)
       Sen var det dags för en tripp till Axvalls IP för att se Martins sista match för denna säsong, som härligt nog slutade 2-1 mot Mällby... Bra gjort grabbar..!
Det enda som var riktigt irriterande var vädret som skiftade mellan sol, regn o mulet om vartannat.
         Så när vi kom hem så var det mys framför teven med Martin o barnen, vi åt varma mackor o drack varm choklad.... Jätte härligt...!

O nu så har vi lagt barnen o jag o Martin ska titta på sista delen av "Mannen under trappan".. Blir spännande, en himlans jobbig serie som egentligen inte kanske e så bra men som jag bara måste se klart      :-) nästan irriterande..

Ska ringa en vän o se om jag kan få hjälp med resten av designen på min blogg, vore härligt att göra den lite mer personlig..!
Nä, nu e det teve dags....!
Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0