Middags mys med mina prinsar....

Så mysigt vi hade det vid middagen idag, tända ljus o allt :-)
Det blev naturligtvis lite larvande vid middagen oxå :-) måste ju bjuda på sånt oxå ibland... Hihi... O jag var tvungen att ta fram kameran o fotografera mina prinsar :-)
De e ju sååå fina.. Jag har helt klart världens finaste barn... :-)
(som om inte alla mammor o pappor tycker så om sina barn hahaha) men hur som helst så e i alla fall mina finast ;-)
                           

        

Kasper e riktigt imponerad av Jonas larvande.. O så kom käre Martin o la sig i, därav har Jonas lite sås på hakan, men förutom såsen så blev han så fin på kortet, så jag var bara tvungen att lägga ut det :-)
Nu e det dags för nattning av barnen o sen e det vuxenmys i form av filmen Johan Falk 4:e filmen :-) sååå nice...!
Godnatt....
Tjing....



Kommentarer
Erica

Sötnosar :)

2009-10-11 @ 20:29:07
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0