Min kärlek... :-)

Nu har min fantastiska Martin åkt iväg till KSS för att hämta medicinerna o apparaten till Kasper... O jag sitter i soffan, Kasper ligger i babygymmet o Jonas duschar..
O innan Martin åkte så kom han in i Kaspers rum där jag stod o vek kläder o så gav han mig en sån där stor kram, en sån där kram som man inte vill släppa taget om..
Man behöver verkligen en kram ibland.. Tänk att en kram kan värma så mycket, mysigt...!

Idag ska jag försöka få tag i Jenny, vi måste inhandla en present till fina Ebba idag :-) Ska bli jätte kul att gå på kalas... Jag e en riktigt kalas människa :-)
Det kanske e så att jag borde skaffa en sisådär 10-15 ungar, så att jag kan ha kalas hela tiden :-)
O imorrn så funderar jag på att gå till Öppna förskolan en sväng med Kasper, så kan Martin o Jonas hitta på något kul.. :-)
Ska kolla med vännen Erica om hon ska följa med...!

Nu ska jag allt glo runt lite på nätet, har ju en hel del bloggar att besöka :-)
Tjing...! 



Kommentarer
Erica

Ska du och jag ta en bussresa ner till Ullared istället??

Endast 200 kr/var.

Går en på Torsdag 29/10....

Annars kommer det inte att gå att åka mitt i veckan,för mamma kunde inte ta ledigt sa hon.

Jag tycker vi kör på det!!..Kraam

2009-10-25 @ 15:18:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0