Mmm, träning...!

Idag efter att vi varit hos Jeannette o Magnus så bar det av till gymmet med Erica o Sandra :-) Såå trevligt... Vi tränade lite på maskinerna där o så strök vi oss från spinningpasset, kändes inte så bra att ge sig på spinningen eftersom jag e lite förkyld..
Nät vi tränade så fick vi oss även en titt på FYS-passet, hahaha... Ja, det var allt en härlig syn, jag blev helt slut bara av att titta på hahaha...
Jag ska nog behöva drabbas av sinnesförvirring ifall jag skulle skriva upp mig på ett sånt pass hahaha.

O så har vi varit iväg en sväng till svärmor, hennes man fyllde 52 år idag, så vi var där o fikade lite :-)
O nu gnäller Kasper mitt i mitt bloggande, får ta honom...
Tjing....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0