Mycket idag..

Idag har jag haft fullt upp...
O dessutom har jag knappt sovit i natt eftersom stackars Jonas har drömt mardrömmar o gråtit halva natten, så honom har jag kramat o burit runt på...
O så har ju Kasper sin fruktansvärda hosta som gör att jag studsar upp ur sängen varje gång han hostar eftersom det låter så himla vidrigt..
    O så kom min lilla syster Sabina hit idag, vi gick igenom lite grejer ang hennes flytt till syster Sandras lägenhet.. Hon ska hyra Sandras lägenhet i andra hand, så vi var tvungna att se över Sabinas kommande ekonomi..
Sen ut på stan o handla mat o köpa andra hands hyreskontrakt.. 
    O så fick vi även besök av Martins bror Stefan o hans tjej Linda, dem hade köpt lite grejer till Kasper :-) såå rart..
    Sen var det dags för kvällsmat, o lagom när den var uppäten så kom vår vän Johan hit o lånade några filmer o snackade lite ang uppesittarkvällen :-)

O nu sitter jag i soffan med Martin...
Vi försöker titta på Grannfejden, men det e ju så fruktansvärt pinsamt.. Att vuxna människor kan bete sig på det viset, usch man skäms ju...

Blir nog tidig sänggång idag, jag e såååå trött..

O i morgon kanske vi svänger förbi Öppna förskolan efter att vi hämtat Jonas på dagis, hans nyfunna vän Alice kanske skulle dit.. O han vill ju så gärna leka med henne :-)
O sen på kvällen e det äntligen dags :-)
SPINNING, jiiiipppiiii vad kul.. Nu har jag hållt mig borta från gymmet länge nog... E så härligt att slippa den förbaskade förkylningen :-)

Nä, dags för sängen snart, ett litet samtal till bara o sen, sen ska det kramas kudden som aldrig förr.... Sååå skönt..
Nu hoppas jag bara på en god natts sömn :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0