Paaaanik....

Usch o fy, vad jag e skraj nu... Nu e det nära..! Jag e riktigt nervös att något ska gå fel...! O jag hoppas att jag inte behöver stressa ihjäl mig...
Känns dock skönt att Jeannette e där, hon har liksom en lugnande effekt på mig hahaha..!

Nu ska det bli lite kvällsmat framför teven... Lille Kasper känner nog av min frustration så han lyckas faktiskt inte somna idag (för första gången) o nu har han legat o tjurat en stund...
Får ta honom nu o vagga honom lite, kanske känns bättre då :-)

Har i alla fall varit på Öppna förskolan idag med Erica o barnen, det var trevligt...
Fick dock ingen ny nappflaska som jag trodde utan hon skulle höra av sig i nästa vecka. Hoppas, hoppas, hoppas.!

Annars har jag bara irrat omkring som ett fån idag :-)
Nu måste jag kila, plikten kallar....
Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0