Såååååå kuuuul :-)

Shit så kul jag har haft... Går inte att beskriva - ren glädje.. Jag hade ingen aning om att det var sååå kul att spendera massor med pengar :-)
Här kommer dock en bildbomb :-)

                    
Här hämtar vi upp             Nu e det nära :-)
fina Erica :-)

          
Kön bakom oss :-)             Kön framför oss, måste sägas att
                                          den rundar det vita huset på höger sida :-)

          
Agneta o Erica i kön:-)      Nu e vi snart inne :-)

         
Fina Erica shoppar..         O lilla jag :-)

       
Ericas o min kundvagn.    Vid kassorna... :-)

Vilken underbar dag vi hade :-) Jag e sååå nöjd... Har redan börjat planera nästa resa..... :-)

O så en bild på Kasper fina jacka som köptes i Ullared :-)
 Såå fin...!

O så ett par jätte fina örhängen som snälla Erica gjort till mig :-)
 
Rar du e gumman...

O så en bild på fina Kasper i en av sina nya bodys :-)


O så var min älskling o tatuerade sig i morse...
Såååå fint blev det... :-)


Nu e det middag med svärfar o Idoltittande...
Tjing..!



Kommentarer
Mixx

Hahahahaha va Martin spänner sig på bilden :D Släpp kylskopet.



kasper är så fin.

2009-10-30 @ 23:44:12
URL: http://mixia.blogg.se/
Anonym

Vad fin tatueringen blev =)!!

Och hoppas partyt blev lyckat..

O aaa man blir allt lite lycklig när man är på Ullared!! Ha d gott.

2009-11-01 @ 20:06:35
URL: http://purestrength.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0