Seg idag....

Tänka sig att det kan vara såå skönt att sova :-)
      Kvällen igår blev sen, vi åt tacos hos Erik o Ellen o sen var det Danmark-Sverige, haha.. Ja, o det var ju en rolig match, nooot..
E allt lite besviken på den där Zlatan, han gör såå mycket annat bra för Barcelona, men dem ggr han spelar för Sverige, så blir det inte mycket gjort.. Inte lika mycket i alla fall...
Men men, det e min åsikt :-)
      När vi kom hem så la vi barnen o sen satte vi på filmen Johan Falk-GSI, oj oj, vad bra den var då :-)
Min alltid lika pigga sambo somnade såklart intill mig i soffan, men jag såg hela o den var riktigt bra måste jag säga.. Så idag blir det 2 Johan Falk filmer till :-)
      Den här helgen har gått ganska sakta, det e skönt.. Jag gillar när vi e hemma allihopa, det e mysigt.. Annars brukar ju helgerna gå så fort, men kanske kan bero på att vi har sysselsatt oss hela helgen.. Mysigt i alla fall...

I morgon ska Jonas till dagis igen, första gången på 2 veckor, nu e han så frisk han kan bli :-) Så med andra ord så måste jag börja gå upp kl 07 igen :-(
Ja, jag e ingen morgon människa så jag sover gärna liite längre än vad jag ska :-) O i morgon när Jonas e på dagis så ska jag o Kasper bara ta det lugnt, titta lite på teve o så ska jag nog pröva babymassage på honom oxå :-)

Nä, nu e det dags för frukost, Martin har gjort gröt till oss, såå gott :-)
Tjing...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0