Smyckesparty i kväll....

Ja, då e dagen här :-)
Inte många timmar kvar nu tills alla fina smycken dukas upp här hemma.. Jag o Jenny ska fram på stan en sväng innan o handla lite.. :-)

O så e jag lite irriterad idag..  :-(
Dem som känner mig vet att jag verkligen längtar efter något nytt boende.. Vår lägenhet e jätte fin men det ligger illa, plus att jag blir så j*a trött på att lägenheten e utrustad med bara 2 garderober, i en 4:a.. Hur f*n e det tänkt att 4 personer ska kunna bo här men bara ha 2 garderober??
Jag e så trött på att jag får slåss för livet varje gång jag ska ta fram något eftersom allt bara rasar över mig...
Nä, idag e ingen bra dag...
O inte hjälper det att jag låter min tjurighet gå ut över Martin, det e ju knappast hans fel att vi inte har några garderober..
Ja, man skulle ju kunna köpa några garderober, om man hade lite plats för dem, men nä.. Inte det heller...
Svärfar var här igår o vi pratade lite om vad vi vill med lägenheten.. Förstår om han blir lite trött på oss oxå..
Först skaffar Martin e 2:a som han tokrenoverar o lagom när han e klar så flyttar jag o Jonas in, så då fixade han ett rum till, som han gjorde i ordning.. Så då bodde vi i en mini 3:a, som var jätte fin..
När vi bott där 1 år så blir vi med barn o vill ha större, så då hittar vi den här 4:an o han så gott som bor i vår lägenhet medans han renoverar, ca 1 månad..
O nu har vi snart bott här 1 år o då vill vi flytta igen... Till något som han förmodligen får hjälpa oss med igen..
Men han e en ängel som hjälper oss...
Så han skulle se vad han kunde göra åt saken, kanske kan vi få igenom ett byte :-) Vi vill bo bortåt Gällkvistskolan, vi trivs där borta...
Här e det alldeles för centralt, inge kul alls..

Nä, jag får ta o rycka upp mig lite..
Men ibland blir det bara så tydligt hur lite plats vi har för all skit.. Men men...!

Nu ska jag ringa Jenny o se om vi ska bege oss utåt, vore skönt o få det gjort.. E ju snart dags för lunch oxå :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0