Söndag idag...

Idag har det varit lugnt.. Kasper e dock ganska dålig fortfarande, hostan vill liksom inte riktigt ge med sig o idag har han hostat tills han spytt :-( inge kul alls...!
     Vid 14:30 tiden så for jag o Jonas iväg på våra cyklar, då åkte vi till Marie på kalas.. Marie fyllde 28 år idag :-)
O där hade vi kul, Jonas lekte med Kim o Markus.. O så kom Jenny dit med Olof som hon e kontaktperson till :-) såå söt..
Efter en stund så begav vi oss iväg till lekparken så barnen kunde springa av sig lite, såå kul.. Vi lekte, gungade gungor, åkte rutschkana o sprang runt..
Vid 17:30 så for vi hemåt, måste ju få i oss lite kvällsmat innan kl blev för mycket..
När vi kom hem så väntade vi in Martin o Kasper som hade varit hos Martins mamma en stund på lite fika.. Sen åt vi kvällsmat tillsammans..

O nu sitter jag o Martin i soffan o tittar lite på alla kanalerna på teve hahaha, tror inte att Martin riktigt kan bestämma sig, just nu pendlar det mellan Ensamma mammor o parlamentet :-)
O jag ska snart prata lite i telefonen :-)
Jag har ju lite planer inför den kommande helgen som måste diskuteras :-)

O så fyller ju Maries lilla Ebba hela 2 år nästa söndag, såå stor nu.. Hon e ju så otroligt gullig o så pratar hon så himla bra. Jag frågade Marie hur det kom sig o då svarade hon att Ebba e ju den enda hon har så det e ju henne hon pratar med hela tiden.. :-)
Kanske ligger något i det...

Nä, nu e det dags att surfa runt lite på nätet innan det e dags för sängen...!!
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0