Sovmorgon....

Ja, det var varken jag eller Jonas som tog sovmorgon idag :-) utan lille Kasper... Han vaknade först vid ca 06:30 o fick lite mat av pappa, sen gick jag upp vid 07:30 o hämtade honom från babysittern, han ville inte vara där...
Jag la honom intill mig i sängen med snutten över ansiktet o vips så sov han till ca kl 10:30 :-) Hade jag vetat att han skulle sova såå länge så hade jag struntat i att gå upp runt 9...
Men han behöver kanske inte sova någon middag idag :-)

Nu har jag o Jonas precis ätit lunch o ska snart bege oss till Jeannette o Magnus, dem ska passa barnen en stund medan jag ska till Mvc en sväng... Så rart..!

O sen har vi väl inga andra planer, vi ska gå förbi Öppna förskolan o lämna en nappflaska som jag beställt men inte blev nöjd med, o så ska jag hämta den andra nappflaskan på fredag eller på tisdag i nästa vecka...
Nu hoppas jag att dem inte krånglar mer, vill ju så gärna ha den...!

O så funderar jag på att kanske strunta i spinningen i kväll, har ju inte mått sådär jätte bra o det e väl inte så bra att träna om man e lite sjuk??
Jag ska rådfråga fina Martin när han kommer hem idag...

O så blir det nog lite mys med Martin i kväll, har en sak som jag så gärna vill prata om :-) Så det får nog helt enkelt bli något gott till middag o kanske något glas vin i kväll o så en bra film förstås...
    Nä, nu måste vi kila om vi ska hinna..!
Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0