Spinning...

Ja, idag var det spinning medel...
j
ag var allt nervös innan, men det gick skit bra :-) sååå nöjd nu efteråt..! Tänk att det kan kännas så skönt att sitta på en cykel o trampa tills svetten sprutar hahaha... Men men alla roas vi på olika sätt :-)

Annars har väl dagen varit bra.. Jag rymde från sovrummet i natt kl 04:00, jag behövde verkligen sova, var sååå trött o hade huvudvärk så att det kändes som om huvudet skulle sprängas o lilla Kasper låg o snackade som en tok i sängen..
Han gnällde lite o så snackade han, jag undrar allt vem han pratade med haha... Jag tog i alla fall täcke o kudde o la mig på soffan :-)
Så Martin fick ligga där ensam o lyssna..!
Sen vid 06:00 väckte Martin mig o sa att jag kunde lägga mig i sängen istället så att jag inte skulle störas av honom när han gjorde sig i ordning för jobbet, så rart :-)
    O jag har faktiskt mått bättre än jag trodde att jag skulle göra med tanke på huvudvärken...
Fast jag lider ofta av huvudvärk nu för tiden o speciellt på morgonen, tror att det blir så när jag får dåligt med sömn...
O nu har vi ju varit så bortskämda eftersom Kasper sovit hela nätter, så när man väl får vakna på natten så blir jag ett vrak...!

O så måste jag säga att jag har himlans goa vänner, först fina Jeannette som köpte lite kläder till Kasper häromdagen, 1 par jätte fina jeans i storlek 68 o så 1 jätte mysig body i charmiga färger, oxå den i storlek 68 o 2 par sockor... :-)
O så var undebara Jenny här idag med 1 par bruna hängslebyxor, 1 jätte fin body o så gosiga myskläder byxa o tröja i mörk blått :-) oxå dem i storlek 68..
Tack så mycket underbara ni...!

O nu närmar sig dopet, shit vad jag e nervös.. I morgon ska det mesta fixas i lokalen där vi ska samlas efter kyrkan... Blir trevligt...
O jag ska fixa det sista på Kasper dopklänning :-)
E ju skönt att man inte e ute i sista minuten i alla fall hahaha...

I morgon blir det ett besök till Öppna förskolan, ska dit o byta nappflaskan som jag beställt från Tupperwear, (stavas det så?) det fattades några delar.. O så ska Jonas få leka lite :-)
      Nä, nu ska jag vara lite social med Martin, vi tittar på "Criminal Minds"...
Tjing...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0