Trist.. :-(

Ja, då har jag gjort bort mig..
Jag vet att jag borde ha köpt termobyxor till Jonas i storlek 116 o jag var helt säker på att jag hade gjort det. Jag köpte dem o en jacka för ca 1 månad sen o det satt riktigt bra :-)
Vinterjackan har han ju använt ett tag nu eftersom det har blivit så kallt men i morse slog det mig att det kanske e dags att plocka fram byxorna snart. Så för skojs skull så fick han prova dem....
O dem e för små...!
:-(
Känns jätte kul att jag har köpt byxor för 249:- som e för små o aldrig använda..
Så nu e det bara att köpa nya.!
Jag ringde Martins bror David nu på morgonen o frågade om han kanske ville köpa dem av mig till Isabelle, men det lät som om han tyckte att det var dyrt..
Men jag sa att han skulle smaka lite på det o så kunde han höra av sig sen..
      Jaja, nu har det hänt..
Men jag lägger ut en bild på dem här, ifall någon skulle vilja köpa dem, dem e jätte fina..! O så e dem från HM, jag köper alltid Jonas vinterkläder där eftersom dem hittills inte svikit mig, Jonas har varit varm från topp till tå..
Kanske ska säga att dem e i storlek 110..!


O igår när vi gick till dagis så såg vi en del löv som föll, Jonas ställde sig under ena trädet o sa att det snöade löv :-)
O det var fint minsann :-) O när jag o Kasper begav oss till dagis igen för att hämta Jonas så mötte vi en helt annan värld.. Hahaha..!
Tyvärr så hade jag inte med kameran på morgonen.. Men på eftermiddagen så hade jag det... :-)

Det brukar vara typ brun jord här annars...!

O här brukar det även finnas en trottoar :-)

En av dem fina träden med färgglada löv som föll, såg ut såhär ca 4,5 timme senare :-)

Hm, så kalt det ser ut...

O här inne på gården stod dem 8 st med varsin lövblåsare i måndags....

Känns nog värt nu....

Sen gick vi till Öppna förskolan eftersom det var återträff med föräldragruppen där, tyvärr så hade jag fått fel tid så jag var där kl 13:30 när det egentligen började kl 13:00..
Inte ett dugg pinsamt, nejdå...!
Men på vägen dit så fick vi några fina bilder.... Jag lägger ut lite före o efter bilder...

Före...

Efter...


Före...


Efter....




Okej, nu kanske det räcker med bilder.. Men himla skillnad i alla fall...!
Min vän Jeannette sa igår att det e lite tantvarning när man börjar fotografera naturen haha.. Kanske ska skaffa mig en annan hobby...!

Måste bara tillägga att jag verkligen inte kan dricka kaffet medans det e varmt, har ställt fram muggen på bordet o lagom när jag har skrivit lite o ska ta mig en mun, ja då e kaffet kallt....
Jag lyckas med detta varje gång, snacka irriterande...

O så ska jag lägga ut lite bilder på mig faktiskt.. :-) Fick en kommentar av vännen Erica för ett tag sen o då slog det mig att all min träning kanske faktiskt har gjort nytta :-)
Så då kan jag ju inte låta bli att bli lite stolt över mig själv...! :-)
                                           

Inte så illa pinkat va? :-)
Känns skönt att komma i form igen... Tyvärr så passar ju inte mina gamla kläder i alla fall för då skulle jag behöva hyvla av skelettet eftersom min höft blir bredare när jag e gravid..
Men det gör mig inte så mycket...
Det e väl klart att man vill komma i form igen, men jag har ju fått dem vackraste prinsarna så då e det värt det :-)
O sen e det väl inte så konstigt om man inte ser ut som när man var 15 år.. Herregud, det e 10 år sen o 2 barn senare :-) hahaha...!
Snacka om att dem åren har gått fort :-)

O i kväll e det dags för massage :-)
När jag fyllde 25 så fick jag en helkroppsmassage av Martin o Jonas i present, o idag kl 19:30 e det dags :-) ska bli sååååå skönt..!
O så e det bara 5 dagar kvar till mitt spinningpass, jiiippiii.. Som jag har längtat, e såå skönt att äntligen bli frisk från denna grymma förkylning..!

O så en lite höst bild på Jonas ute bland löven :-) Sååå fin...

O nu e det dags för lite bloggläsning o sen ska jag laga lite lunch :-)
Tjing...




Kommentarer
Erica

Vackra bilder du har tagit Irene...

Har ju hänt jätte mycket på midjan ju..GRATTIS!! :)

Tråkigt det där med byxorna, hoppas du hittar någon som vill köpa dom....

2009-10-15 @ 10:53:11
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0