Ullared :-)

Så om allt går som det ska nu, så beger vi oss (jag o vännen Erica) till Ullared på torsdag. Ska bli spännande... Antar att det kommer att vara fullt av folk där, men vi har ju ändå ingen tid att passa den dan, får ta den tid det tar :-)

Idag har jag o Jonas lekt med Erica o barnen, det var kul.. Har även kommit på vad Jonas ska få i julklapp :-)
Först var vi på Nockes o fikade, sen drog vi vidare till lekparken så barnen kunde springa av sig lite energi.. Sen var det dags för ett besök på Ugglan - o jag kom hem med 2 pennor, ett anteckningsblock o en ny almanacka för 2010... Nice..!

Annars har dagen varit lugn....

I morgon ska vi fika med Jeannette o Magnus, åka o storhandla o så ska vi till Öppna förskolan med med Erica o barnen...
Blev mycket Erica i detta inlägg, hahaha..!

Nu sitter jag o Martin o tittar på "King Arthur", mycket bra film faktiskt.. Jag brukar inte gilla dessa krigsfilmer.. Det gör liksom ont i mig o veta att det faktiskt fanns folk som levde på det sättet förr.. :-( Stackars dem..!

Nu ska jag återgå till Martin...
Tjing..!


Kommentarer
Anonym

Ska det vara så j-la svårt att nämna att någon varit så givmild o lånat ut/gett dig en cykel!?

2009-10-27 @ 07:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0