Underbara helg...

Nu har min underbara vän Anki o hennes son Alfred åkt hem till Uppsala igen... Det e så himla roligt o träffa dem, o så funderar jag på om inte jag o barnen ska ta oss en tripp dit så snart Kasper blivit lite större..
Jag o Jonas var där förra året då jag fortfarande väntade Kasper :-) var dock ingen lyckad resa med ständigt illamående o kräkningar hahaha...
Men nästa gång, dåå, då blir det skojigt...!
Bara måste lägga in en urgullig bild på Alfred som jag tog idag när han satte sig i Kaspers babygym... Så himla gullig han e :-)


       Den här veckan som kommer ska jag ägna många timmar i Kaspers rum, jag ska få upp lite saker o ändra om lite, e så trött på att det bara står tomt.. Vore så kul om det kom upp lite saker så det syns att det faktiskt bor någon där inne.. (eller ska bo i alla fall)
Han fick ju så mycket fint igår, vill ju få upp det..
Åh, det kommer bli så fint i hans rum :-) Lägger ut lite bilder på rummet sen när jag fått i ordning där inne...!

O senare idag så bär det av till Axvall, då ska vi hem till Patrik o Pernilla o barnen, ska bli jätte kul. E alltför länge sen sist nu..!
Sen har jag ju bivit så dålig på att höra av mig oxå, det finns vissa som t.ex min vän Michis, henne pratar jag ofta med men det e för att det går på rutin, jag har alltid pratat med henne nästan minst 1 gång per dag i 10 år... Så henne ringer jag..! :-)
Men men, ska bli jätte kul att åka till dem o leka lite, jag ska ta med lite av Kaspers saker så han kan roa sig så gott det går :-)
O så ska jag nog passa på att gosa lite med lille Dylan.. Tänk så kul Dylan o Kasper ska ha i framtiden :-) om ca 1 år då dem kan springa omkring o leka lite lätt haha, blir mysigt..!

O min underbara Martin :-) 
I natt vid ca 03:45 så vaknade Martin av att Jonas låg bredvid honom, vilket kanske inte var så jätte bra just i natt eftersom vi hade Kasper i sängen... Så Martin följde med Jonas till hans rum o när dem kom in så fanns det tydligen spöken där inne enligt Jonas, så vet ni vad Martin gjorde ca 04 :00 på natten??
Jo, han byggde en låtsas vägg i rummet, så inte spökena kunde komma åt Jonas.. Hahaha, hur charmigt e inte det... Jag hade nog bara lagt mig bredvid honom o somnat om hahaha...!
Ja, man kan ju i alla fall inte påstå att Martin inte har fantasi :-)

O nu börjar Jonas piggna på sig lite, så i morgon e det dags för dagis igen :-) O nu så har hans längre dagar börjat 08:30-13:30.. Det blir skönt för honom, han tycker ju att det e så kul att få äta lunch på dagis o att få vara med under vilan.. Han trivs ju sååå....

O jag ska lägga Kasper till att sova lite middag nu, han e väldans trött o sen e det nog dags för lite te mot min onda hals...
Får skriva mer sen....!
Tjing...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0