Underbara Jenny :-)

Här i bloggen så skriver jag nästan allt som händer mig, ja t.o.m mina djupaste tankar :-) O så har jag glömt bort att skriva att min underbara vän Jenny gett mig en cykel... Hahaha...
Så charmig hon e... :-)
Tack, underbara Jenny... Du e bäst... :-)

Idag har jag haft besök av vännen Camilla o hennes lilla dotter Josefin som e 10 månader, såå söt.. O så kom även vännen Eva hit på sin lunchrast, så trevligt så... Tyvärr så hinner man inte umgås så ofta med en del vänner som man skulle vilja..
Med mig o Erica e det så enkelt eftrom våra barn e lika gamla, o så leker ju Jonas o Emilia så bra ihop :-) o så e det trevligt när man har varsin liten knodd som tar tid :-)

O om en liten stund ska jag följa med min lillasyster Sabina till försäkringskassan o så ska jag ta ut lite stålar till i morgon :-)
Såååå kul..
Har dock blivit lite ändringar sen sist, det blir ingen bussresa som det var tänkt, utan vännen Agneta blev oxå sugen när jag berättade om min o Ericas torsdag, så hon ville med.. Vilket resulterade i att det blir en härlig bilresa för oss 3 :-)

O så måste jag lägga in lite bilder...!

Kaspers nyinköpta jätte fina overall :-)


O så lite andra bilder förstås :-)

En namnskylt som jag gjort på Öppna förskolan o som ska hänga där....

Mycket fin :-)

O så lite bilder Kasper :-)
                         
Glad :-)                                 visar tungan :-)                   Börjar bli riktigt trött på mitt plåtande nu..


Nu har jag varit iväg en sväng med lillasyster Sabina o snart ska jag väl börja med kvällsmaten, har bara så svårt att komma på något att laga..
Vi har allt man kan tänka sig i kylen o frysen, men ändå kommer jag inte på något gott..
Funderar på om jag ska bjuda hit vännen Jenny i kväll på lite mys, Martin ska ju iväg o träna strax.. Sista träningen nu, sen e det uppehåll någon månad, blir skönt att ha Martin hemma... :-)

Nä, nu ska jag bege mig ut i köket o fundera ut något gott.. Men innan dess så måste jag lägga ut en liten bild på min älskling..
Nu förstår ni varför jag känner mig så trygg - det e ju inte alla som lever tillsammans med spindelmannen :-)


Tryggare kan ingen vara, än Irenes barnaskara :-)
Tjing..!



Kommentarer
FRIEDA

Hej där !!



Imorgon,kommer jag till dig ca 15.20 -15.30 !!



/ses då..

2009-10-30 @ 08:21:23
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0