Äntligen :-)

Då e man precis hemkommen från ett härligt spinningpass, sååå skönt.. Jag svettas som en tok o ska strax hoppa in i duschen, längtar redan till nästa tisdag :-)
Nu har jag o Erica var duktiga, så får vi hoppas att det ger resultat så småningom hihi..

För övrigt så har dagen varit ganska lugn, jag o Kasper hoppade över Öppna förskolan idag, det kom några målare hit på f.m o tittade över fönstren, dem kommer i morgon igen..
Jonas har varit på dagis, efter det så lekte han en stund med sin kompis Elise o sen ringde vännen Ludvig o ville leka, så Martin körde dit honom... :-)

Martin läser påhittade historier för Jonas nu innan han ska somna o Kasper vilar sött i sin babysitter.. Ska nog se Män som hatar kvinnor innan jag somnar, men först....En dusch :-)
Tjing..!


Kommentarer
Erica

Vi var skiit duktiga!! :)

2009-09-02 @ 09:23:57
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html
Anonym

duktiga ni e=)//pernilla

2009-09-02 @ 10:19:10
Irene - mamma till 2

Ja, vi var verkligen skit duktiga.. Jag e mycket stolt över oss.. :-)

2009-09-03 @ 09:38:10
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0