Bara Jag...!

Idag blev spinningen inställd :-( men men, jag o Erica ska gå dit en sväng i morgon efter att prästen varit här för att prata om dopet..

Så jag får trösta mig med det.. Ibland önskar jag att jag hade ett eget gym o som hade öppet efter när jag kunde hihi, vore underbart.. Då hade det kanske varit skönt med en personlig tränare oxå, haha, tänk så snygg jag skulle bli... :-)

Jag satt o läste igenom min blogg o insåg att jag la ut väldigt många bilder på när jag blev tjock, men inga som visar hur det gått efterråt.. Jag har ärligt talat inte tagit en enda bild :-( måste säga att det hade varit väldigt kul o haft...
Men efter att jag läst en väns blogg så fick jag lite inspiration :-) så fram med kameran o såhär blev det..
Först en bild från någon dag innan Kasper föddes :-)

O så en från idag :-) 3,5 månad senare...

Så lite smalare har jag allt blivit... Men den där lilla knölen på magen gillar jag inte, magen ser liksom delad ut hahaha....

Nu ska jag ta med barnen ut en sväng... Sitter o skriver med Jonas bredvid o Kasper i knät haha, ingen lätt kombination... Speciellt inte när Kasper får in en sån där jätte bra spark så att datorn flyttar på sig :-)
Får skriva mer sen när barnen sover o Martin kommit hem från mötet på jobbet hihi..
Tjing..!


(måste tillägga att jag har samma linne på mig på korten hihi...
o ursäkta storleken på första bilden, kan inte göra den mindre...)



Kommentarer
pernilla

Halloj!

Ser att du fått inspiration =)!! Härligt..

Tandblekningen kostade mig 350 kr. Men jag har student rabbat. Tror den kostar 395 typ med frakten. Gå och kolla på dentaworks. Den fungerar i alla fall men har bara gjort hälften, den tar ju sådan jäklatid, men vtare har demblivit. //pernilla

2009-09-29 @ 22:22:58
URL: http://purestrength.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0