Barnens Dag idag...

Såå kul med barnens dag :-)
Dagen började med att Martin o Jonas for iväg till badhuset i ett par timmar.. Jag, Sabina o Kasper gjorde oss i ordning.
O såhär fin blev Kasper innan vi gick fram på stan o tittade lite medan vi väntade på att Martin o Jonas skulle komma tillbaka från badhuset.

Tycker allt att brallorna e riktigt coola :-) Bodyn har han fått av min vän Jenny o byxorna e från farmor...!

Så när killarna kom tillbaka så började det roliga :-)

O så har stora Jonas tagit värvning :-) så stor han blivit nu hihihi...!

O sen var det dags för en riktig utmaning...Den stora rutschkanan, sist han gick upp i den så fick han panik o jag som då var höggravid med bara någon vecka kvar fick klättra upp o åka ner med Jonas.... Att jag inte förlöste den dagen hahaha...
Men nu ville han prova så visst... Upp bara..


Här sker hans tvekande....Men kanten lockar ju lite....

O neeer går det... Jaaaa, duktig han e.. :-) O sååå snabbt, var bara ren tur att jag fick med honom på bilden haha
O så var vi nere igen, jag o min militär :-)

O sen blev jag upplurad av Jonas i brandbilens lyftkran, aaaah... Jag var nära att kissa på mig, men vad gör man inte för sina barn... Hahahaha..


Såhär härlig har våran dag varit...

I kväll blir det utgång med tjejerna, jippiiiiii.. O Martins bröder kommer hit o leker med honom ikväll, dem ska kolla fotboll o dricka öl...Helt rätt..!
Nu e det mat....
Tjing.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0