Förlovning :-)

Ja, då e man förlovad igen :-) känns i alla fall så, eftersom jag inte kunnat ha min ring på 9 månader, men nu sitter den så vackert på mitt finger :-) O det känns väldigt ovant med ringen där haha..!

Idag har vi varit på öppna förskolan, jag o Erica målade våra barns namnskyltar, såå fina..! Jonas o Emilia lekte hela tiden o så var dem med på Nallegruppen innan det stängde :-) O Kasper fick leka själv för Simon hade stannat hemma med sin pappa...
Men däremot så somnade Kasper när jag lagt honom i vagnen o sen bara gungade den lite, helt otroligt, har inte hänt förut...

Sen for vi viäg till Lidköping o handlade mat :-) me like... Jag älskar att storhandla mat...
O när vi var på väg hem, gissa vad vi såg då?? :-) Jo, Kaspers fina vagn som var rosa inuti som vi sålde för några veckor sen, där kom den lilla familjen gående :-) kändes jätte bra..!

O så har jag beställt kläder via internet för ett tag sen o idag kom dem.. Jag sprabg genast iväg till affären o hämtade ut dem... O jisses vad kläder :-)



Så, det som köptes var:

  • 5 st bodys
  • 2 par byxor
  • 2 långärmade t-shirts
  • 2 pyjamasar
  • 1 st strumpbyxor :-)
  • (2 par byxor som kommer om ca 4 veckor...)

Sååå kul med nya kläder, o jag bara älskar små coola strumpbyxor på bebisar... Jonas hade det jämt när han var liten...
Nu e det dags för middag här, hemmagjorda hamburgare, mmm, o så blir det Idol tittande såklart :-)

Lite bilder på mina prinsar oxå... Kasper sover i ett set han fått från farmor :-)
snygg stil va??

O fina Jonas... :-)


Hm, undrar om det blir något gymmande i morgon...Vad säger du Erica???
Tjing..!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0