Gymmet snart :-)

Japp, om ca 20 min så e det dags, då ska det gymmas igen... Fläsket måste ju bort på något sätt :-)

Just nu e jag själv hemma, Martin tog med sig barnen o gick till vår vän Magnus, han har lovat Jonas att han ska hjälpa honom med stödet, det vill liksom lossna hela tiden..!
Känns så konstigt när man e själv nu, man e ju så van att ha pojkarna där hela tiden, eller i alla fall en av dem :-)
Jonas e ju visserligen på dagis några timmar om dagen men Kasper e ju med mig hela tiden..
Dem e ju så mysiga :-)
Sötnosarna...

Mina fina prinsar :-)

Att man kan älska någon såå mycket att det gör ont i hjärtat, att man kan känna såå mycket glädje o ibland kan jag gråta bara av att titta på dem.. Dem e mina, mina barn...
E så otroligt, jag har 2 underbara killar, som gjort/gör mig till den jag e idag...
2 underbara killar som jag lever för o som e mitt allt...!
O en sambo som gör mig glad :-) Ja, jag kan nog inte vara lyckligare.... :-)
Dem bästaste (Jonas uttryck) 3 killarna som finns, o dem e här hos mig :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0