Härliga lördag...

Idag var kl 15, var det dags för Martins fotbollsmatch :-) Ja, vädret var fantastiskt, Kasper sov i vagnen hela tiden, Jonas lekte med Isabelle o våra killar vann matchen 3-2.. Mycket bra.!
Men jag tyckte nog att matchen var en aning aggressiv, mycket buffande o knuffande åt alla håll, o min fina Martin fick en ca 70-80 kilo kille över sin ena axel o arm, så han e nog lite mör i kroppen, om ni bara visste hur arg jag blev då... Det var ju Martins fel oxå men för mig så spelar det ingen roll... Ingen rör min Martin :-)
Men kameran var med idag, så jag har några bilder från matchen :-)

Min Martin :-)

O här spelas det, Patrik har bollen, men jag kommer inte ihåg vad som hände sen hahaha..

O så lite bilder från pausen, då spelade Jonas oxå lite fotboll, fast utan boll haha, han filmade mest :-)



Sen på kvällen så for Martin iväg med killarna i laget, e lagfest ikväll.. Så jag har myst med pojkarna o här kommer några bilder från våran myskväll..
Jonas som e såå fin med en massa mat runt munnen haha o Kasper i pyjamasen :-)



O när Kasper lagt sig så var det dags för mig o Jonas att mysa lite :-) Så vi hamnade vid datorn/svt.se/bolibompa o ett jätte roligt spel, som vi spelade i ca 1,5 timme :-)
Såå kul.. Vi skrattade så vi grät hahaha...
Men känns konstigt att jag o Jonas spelar dataspel o tevespel ihop, så stor han har blivit.. E ju inte så länge sen som han var bebis...
Men men, här kommer den fina bilden i alla fall....


Tänk så mycket man kan hinna med på en dag :-) Känns som om dagen har varit jätte lång..
Efter matchen så tog jag med barnen på promenad o så köpte vi lite lördagsgodis, men istället för vagnen så tog jag bärselen o Kasper såg jätte kul ut när han skulle titta på precis allt.. Det var som om en helt ny värld öppnade sig för honom hahaha..

När barnen lagt sig så knäppte jag upp en öl :-) Kan inte med ord beskriva exakt hur god den var hahaha..
Mmmmm.

O nu kom Martin inklampandes hahaha, ska vara lite social nu....
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0