Härligt ute nu....

O som vanligt så gick jag o Kasper iväg med Jonas till dagis kl 08:10 o på vägen hem gick vi förbi Ica o handlade lite Ciabatta bröd, såååå gott, o en aftonbladet..
När vi kom hem mötte vi Martin, den stackarn e sjuk...
I aftonbladet står det att Patrick Swayze e död :-( lite tråkigt.. (o han var ju grymt snygg när han var yngre..) 

O jag längtar till den 25:e....då e min förlovningsring klar, så jag hoppas innerligt att den passar nu.. Jag har snart inte haft den på 1 år, inge kul alls...
Hoppas, hoppas, hoppas :-)

Idag e det en ganska lugn dag, blir lite packning inför Jonas Sthlms resa o sen e det spinnig i kväll kl 18:30, blir skönt att svettas av sig lite onödigt fläsk... :-)

Nä, nu e Kasper lite missnöjd, så jag får ta honom...
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0