Helg igen :-)

Jaha, då har denna vecka snart gått..
Vi var som sagt iväg en sväng till Martins pappa, det var väldigt trevligt.. Vi fikade lite, tyvärr så sov Kasper hela tiden i vagnen, så han fick inte mysa så mycket med honom...

Nu på kvällen har vi tittat på filmen "De osynliga" den var jätte bra, jag tycker dock att det e lite trist när dem pratar på norska, men men den var bra :-)

O nu så har alla utom jag lagt sig, så jag får väl göra som dem andra 3 :-)

    Martin tog pojkarna på promenad runt 18:30 o så fort han stängde dörren, så somnade jag o sen sov jag i ca 30 minuter o vaknade upp sååå trött...
Jag har inte somnat så hårt o så lätt sen Kasper var nyfödd, men skönt var det.....  :-)

Ska väl bege mig till sängen nu..
Ska ju förmodligen till gymmet med Erica i morgon... Blir skönt :-)
Kan ju kanske vara därför som jag e helt slut vissa dagar, jag e ju inte direkt van att pressa kroppen på det sättet..
Tjing.....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0