Huvudvärk & illamående....

Ja, då har jag sovit lite knackigt i natt så då kommer huvudvärken som vanligt.. Kasper e så täpp i näsan på natten, så då måste jag upp o ge honom näsdroppar men i morse vid halv 6 vaknade han eftersom jag började pilla honom i näsan, Martin gick upp med honom, men min nattsömn blev störd....
Jag somnade om vaknade kl 7, hämtade Kasper (Martin hade lagt honom i babysittern intill Jonas när han åt frukost) som var gnällig, la honom i sängen o han somnar om.. Sen vid kl 8 kommer Jonas gråtandes eftersom han så gärna vill till dagis, med min huvudvärk så sa jag att han fick stanna hemma idag.. 
Efter en liten stund kommer Martin hem för att hämta bilnycklarna, o lagom när han åker så kommer jag på att han kanske kan köra Jonas, jag messar o han kommer..!
Underbara Martin, såå snällt.. Han e bäst..

Så nu sitter jag här, Kasper i babygymmet o Jonas på dagis.. 
Om en stund ska jag o Kasper bege oss till apoteket o till Ica, måsta handla lite ersättning till Kasper o kanske lite nässpray, dem där näsdropparna e så himla svåra...
      Ska även försöka äta lite frukost, e så illamående nu när jag inte hunnit äta på morgonen.. Usch, gillar inte illamående, hamnar liksom tillbaka ett par månader, fy...!

O Martin o hans kompis Johan ska åka till Borås idag o se en fotbollsmatch, Elfsborg mot någon hahaha, vilken koll jag har.. Blir nog jätte kul för honom.. :-)
Härligt att åka iväg på lite roliga grejer :-) På lördag e vi helt barnlediga, då ska vi allt rå om varandra, ska bli kul.. Blir nog inte borta så länge, men bara en liten stund e nyttigt :-)

Nä, nu måste jag sätta på kaffet o påbörja mitt frukostätande, tror nog att Kasper oxå e lite sugen på mat....!

O I kväll skulle jag ha gått på spinning med Erica men jag stannar hemma eftersom Martin ska iväg, så ge järnet nu Erica..! Jag håller tummarna för dig.. 
Det e spinning medel idag, så det blir jobbigare än vi e vana vid :-)

Får skriva mer senare, Kasper orkar inte vänta längre på maten :-)
Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0