Jaha, då har man legat på latsidan :-)

Ja, jag har latat mig lite ang bloggandet... Men här hemma har jag slitit.. :-)
Igår fick Jonas vara hemma från dagis, var mysigt att ha honom hemma en extra dag då han varit borta i helgen o så var han ju faktiskt dålig i helgen så jag tyckte att det var smart med en extra dag hemma..
O så ringde vännen Erica, hon tyckte att vi skulle springa iväg en sväng på gymmet, jaaaaa vilken bra idé... Så på kvällen for vi iväg o slet o svettades, underbart...!
När vi kom hem sen så var det lugna gatan resten av kvällen...

Idag har Jonas varit på dagis o jag o Kasper gick till Martins jobb för att visa upp den lille killen... Det var väldigt roligt :-)
Dem tittade o njöt (gjorde jag o Martins oxå) o så bjöd dem på lite fika o så fick vi jätte fina kläder till Kasper, såå rart, det hade dem inte behövt... Storlek 74, så han kommer bli jätte fin sen när han kan ha dem kläderna :-)
    O på morgonen så ringde svärmor o erbjöd sig att köra oss till dagis så vi slapp gå i regnet, jätte rart.. O när Jonas skulle hämtas sen så körde vännen Agneta oss, jätte snällt.. Vi åt även lunch med henne sen o så var hon här en stund..
O min vän Ulrica kom oxå hit en sväng :-)
    Har även varit på ett underbart svettigt spinningpass med Erica idag, oj oj oj så jag svettades haha.. Visste inte att man kunde svettas så mycket... Men men, det kändes vääldigt bra efterråt..

O nu har jag nyligen avslutat ett samtal med min mamma, trevligt att snacka lite skit ibland...
  Nu tittar jag o Martin på Zlatan :-) trevligt, o det går väldigt bra för hans lag oxå...

Har även avslutat dagen med ett glas vin, det var gott... Så snart e det dags för sängen...

O så har jag fått veta att en gammal klasskompis blivit sjuk :-( i leukemi.. En stor tanke går till henne.. ♥
Hon e så stark..! En stor eloge till henne, you go girl..!
Jag beundrar hennes styrka o följer hennes väg mot sitt tillfrisknande...!

Nä, nu e det dags för sängen e en dag i morgon oxå..

O förresten så har jag fått igenom att Jonas får fler timmar på dagis, 5 timmar om dagen mån-fre, för att få hjälp med sina talsvårigheter :-)
Underbart..!
Det kostar lite, men det e det helt klart värt..!

Nu ska jag sova...
Tjing.!

 



Kommentarer
sandra

Hej, va skönt att ni fått mertid på dagis för talet, fick du tag i hon på resursen?

Hur går det med kaspers mage?

Kram sandra

2009-09-23 @ 11:37:17
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0