Jonas hemma igen :-)

Jiippiii....!
Nu har han kommit hem igen, o nu sitter han o Kasper i det nya rummet o myser :-) Han blev så glad när han kom hem o fick se sitt nya rum....
O jag mår bra nu, älskar att ha hela familjen samlad... Då har jag kontroll igen hihi..!
    O nu försvann Martin iväg till Rocco, blir visst ute-mat idag :-) mysigt...

O Jenny var ju som sagt här en stund förut, såå trevligt.. Vi tittade på reprisen av Idol o skrattade en del haha, helt otroligt att man kan med att skämma ut sig på det viset...
Ja, jag kan inte heller sjunga, så jag låter bli.. Jag sjunger för Kasper, för han gillar det hahaha.....

Nu ska jag byta blöja o mata innan det e dags för mig att äta lite :-)
O tack Jeannette o Magnus för en helt fantastisk kväll igår, såååå trevligt.. Måste göras om..!
Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0