Lite bilder från idag :-)

Idag har jag myst med barnen, Jonas fick vara hemma från dagis idag eftersom han var lite dålig i helgen...
Vi var iväg en sväng till Ica förut o handlade lite, o så gjorde jag en jätte god pastasås när vi kom hem, funderar på att lägga in en bild, men tyvärr så ser inte maten alls lika god ut på bilden som den gjorde i verkligheten haha, men men...jag funderar en stund till....

      Sitter just nu på msn med vännen Mats, stackarn har råkat ut för en riktig ragata till ex flickvän, så nu sitter han ensam utan att få träffa sin son.. Hans ex e verkligen inte trevlig o gör en hel del massa bus o förmodligen har hon ett fängelsestraff som väntar... Så då hoppas jag att Mats får sin lille grabb tillbaka...!
Man blir så ledsen när sånt händer o speciellt när det händer så himla genomsnälla personer som Mats... :-(
Jag håller tummarna i alla fall..!

Jenny var här en stund förut innan hon började jobba, e så kul med lite sällskap... O min vän Michis har åkt till Grekland idag med sin kärlek :-)
Jag pratade med henne igår kväll o då var hon livrädd inför flygresan, men det har nog lagt sig nu :-) O jag e ju verkligen inte avundsjuk i alla fall, så det e ju bra... Jag trivs ganska bra här i kalla Sverige haha...
Inget avundsjuk alls...!
Bra.!

Måste lägga in några bilder på världens finaste prinsar oxå :-)
En av dem e väääldigt glad idag....





Det finaste :-)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o mysa lite med barnen :-) måste ju passa på när dem e på myshumör :-)
Händer ju inte så mycket idag, i princip ingenting alls faktiskt..
När Martin kommer hem från jobbet så ska vi äta o sen e det dag för hans fotbollsträning.. O sen när han kommer hem från den, så e det snart sängdags...
      O i natt var Jonas första natt i sitt nya rum, det gick jätte bra :-) Han var riktigt stolt när han kom ut därifrån i morse, han hade sovit gott hela natten o inte ramlat ur sängen hahaha.. Han var lite nervös att han skulle göra det nu när jag vänt på sängen så att han inte har den där stöd brädan ytterst... :-)

Ok, här kommer bilden på pastan o pastasåsen :-)

Den ser verkligen inte god ut här, men det var helt underbart god :-) blir hungrig bara jag ser maten hahaha.
         Ska återgå till barnen nu :-)
Tjing...!



Kommentarer
Anonym

Vilken glad liten gosse,såå söt så :)...Och Jonas också såklart..:)

2009-09-21 @ 21:03:59
Erica

Och det var då jag som skrev det..:)

2009-09-21 @ 21:04:21
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0