Martin 24 år idag...

Så idag e jag verkligen uppe med tuppen, gick upp strax efter 6 för att hinna gratulera Martin innan han gick till jobbet..
Av oss fick han 2 böcker, 1 fylla i bok o 1 kokbok med Per Moberg, för den har han önskat sig :-) O nu sitter jag här i soffan, har både ätit o duschat.. O kl e 7:17...
Men jag tycker nog att det börjar röra sig i själsängen, så lille Kasper e nog snart vaken :-)
Jonas gick upp med mig så han har oxå ätit o duschat, o han e dessutom förkyld, har kommit över natten, så idag får han bli hemma från dagis...
Men det gör inget, vi har ändå lite att stå i inför kalaset i kväll..

Nu ska jag ge Kasper lite mat o morgonmys :-)
Tjing..!



Kommentarer
sandra

Grattis Grattis till honom :-)

2009-09-28 @ 09:40:46
URL: http://morsandra.blogg.se/
Anonym

Glömde sägavi ses ju på dopet på Lördag!!ser vi fram emot..mvh/pernilla

2009-09-28 @ 19:52:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0