Min underbara Jonas....

Att jag kan sakna honom så mycket.... Igår efter jag skrivit mitt inlägg så ringde Jonas o berättade att han hade feber, då brast mitt hjärta.. Jag satt där i soffan med huvudet i händerna o lät tårarna flöda, min prins e sjuk o jag finns inte där för att ta hand om honom... :-(
     Efter en stund så ringde jag min vän Michis för att prata lite, var tvungen att prata om något annat... O när jag äntligen kom till ro för att kunna somna så ligger stackars Kasper o kämpar med en täppt näsa.. Han ville så gärna ha napp men det gick ju inte att andas då, :-) så där låg jag o lyssnade på honom o oroade mig för Jonas fram tills kl var ca 3, sen gav jag upp o somnade..
Då tog Martin över hahaha.. Så nästa gång nappen for ur, så gick Martin upp.... O så tog han Kasper i morse o gick till vännen Magnus (även Kaspers fadder) på lite kaffe o jag sov till kl 9:15 :-) underbart..!
     Kl 10 var det dags att möta Erica vid gymmet, ojoj, vad vi slet.. Svetten forsade i ansiktet o droppade mellan brösten haha.. Jag tittade ner o där droppade det för glatta livet haha..

O nu har jag duschat, ätit o varit på systemet... Blir mys med Jeannette o Magnus i kväll :-) Ska ätas Tacos o drickas vin o öl, blir trevligt..
     O så ringde min syster Sandra idag o berättade att Jonas var mycket bättre idag :-) då blev mitt hjärta glatt igen...
Har så svårt för att barnen blir sjuka o när dem blir det så vill ju jag finnas där o stötta o trösta... Men nu e det skönt att han mår bättre i alla fall.. O just nu e dem ute på båten o myser, jag kan se framför mig hur glad han e där på båten... :-) Han älskar verkligen att åka båt...!

O någon annan som oxå e glad e den här lilla krabaten.... :-)


O så har han givetvis sin nya body på sig :-) såå fin..! Han ligger oxå lite nedbäddad mellan filten, snutten o handduken :-)
Härligt när han skrattar o e glad...!

O så måste jag ringa min vän Pernilla någon dag, jag vill ju leka med henne... Men har man minne som en ko så e det inte så lätt att komma ihåg saker.. Jag har som sagt fortfarande inte ringt kommunen ang Jonas talhjälp o inte heller min massagetid..
Nä, måste allt börja ta tag i saker..

Nu ska jag dricka lite kaffe o sen ska jag leta lite tåg till i morgon, så att Jonas, Sandra o Sabina kan ta sig hem..
O så längtar jag lite tills kl blir ca 16:30 o jag o Kasper kan börja bege oss till Jeannette o Magnus, ska bli kul o se hur deras hus ser ut.. Var ett tag sen jag var där nu...
O sen blir det en sväng hitåt, så att Kasper kan behålla sina sovtider... :-)

Älskar mina 3 killar mest av allt....! Dem e bäst.....!
Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0