Mina fina prinsar...

Ja, då har snart halva veckan gått :-)
I morse vaknade jag innan väckarklockan, kl 6, såå kul... Jag tog Jonas o Martin tog Kasper, skönt att man kan dela sådär...
Hur som helst, när Martin var klar med Kasper så såg jag att den lille stackaren nog har lite början till ögoninfektion :-( inge kul.. Men det e inte så mycket just nu i alla fall, har bara behövt tvätta ögonen 1 gång hittills idag..
Jonas har vi lämnat på dagis, men snart e det ju dags för hämtning igen.. Ska nog leka lite med Jenny oxå, blir kul.. Det var ett tag sen nu.!

O så har jag tagit lite kort på killarna innan vi begav oss till dagis, sååå fina dem e..!
O Jonas måste självklart visa gluggen hahaha..


O Kasper fortsätter le o skratta, mys kille...

O så har jag tagit kort på Kaspers nya nappar som jag köpt :-) såå fina...


Ja, nä nu tittade Kasper upp ur sin sömn, så det e väl dags för mat snart.... Får återkomma helt enkelt :-)

Måste dock säga att jag saknar min fina sambo när han jobbar, jag skulle vilja åka bort med hela familjen ett tag, bara vara o mysa...
Längtar efter att bara vara vi... Nu e det ju inte så länge sen Martin började jobba igen men ändå, jag gillar att mysa med Martin o barnen...!
Tjing.!



Kommentarer
sandra

Pärmen ligger nu i Jonas låda på dagis. Hoppas det hjälper lite iaf.. glöm inte o ha nån olja när du masserar

lram

2009-09-09 @ 12:35:13
URL: http://morsandra.blogg.se/
sandra

lram=KRAM :-)

2009-09-09 @ 12:35:44
URL: http://morsandra.blogg.se/
Anki

Tja! Börjar bli mera lik Martin...hmm... nja vi har svårt att hålla med om dett ;)

Kramar

2009-09-09 @ 19:44:55
Eva

Tack för gratulationen!!!

Vilka söta pojkar ni har

Kram

2009-09-10 @ 19:40:02
URL: http://regeenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0