Mmmmm....

Ja, idag har det varit fantastiskt väder ute :-) tyvärr har jag varit väldigt dålig på att vara ute, men men...
         Martin lagar mat, Kasper vilar i soffan, svärmor sitter intill Kasper o tittar på honom, Jonas berättar om vad han ska bli när han blir stor.. :-)
Han ska bli militär, brandman o astronaut :-) härligt att jag kommer få träffa honom ofta haha.. Ska allt försöka ändra detta tills det e dags hihi...

Idag har Kasper duschat för första gången o sen satt jag o pillade bort skorv på honom i ca 30 minuter, men nu e han fin :-)
Kasper var inte så jätte förtjust i att duscha, han gillar badbaljan bättre :-)

Nu e det matdags, Martin har gjort kycklingpaj :-)

Slänger in några bilder på barnen som jag tagit idag... :-)
O jag bara älskar dem charmiga byxorna som han fått av sin farmor, bodyn e Jonas gamla :-)


Världens finaste prinsar :-) o dem e mina :-)

Nu e det dags för mat.....Gottit......!
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0