Mys...

Nu i kväll fick vi lite besök av David o Isabelle, trevligt.. David latchade lite med barnen o jag gissar på att han inte riktigt talar sanning av Jonas ena min på ett av korten... :-)
     Blev lite kebabtallrik till middag idag, inte helt fel inte :-)
O nu ska Martin o Jonas lägga lite pussel innan det e sovdags o jag ska hänga lite på nätet..!

Så lite bilder från idag, först en bild på mina prinsar, Jonas leker lite med Kasper....
E underbart att ha honom hemma igen :-)





Tänka sig att jag har så fina barn :-) Vet att ALLA mammor säger så om sina barn men vet ni en sak??
MINA E FINAST..... hihihi...
         O Isabelle e himla gullig hon oxå :-)

Hm, funderar på om jag ska försöka mig på en kvällspromenad???
Nu ska jag kila vidare... Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0