Ojojoj....

Ja, då har jag varit på ännu ett helt fantastiskt spinningpass :-) sååå skönt.. La mig lite med bollen oxå när jag kom hem, så i morgon väntar världens träningsvärk :-) men det e det värt...
Tänk att lite spinning kan kännas så bra..
Längtar redan till nästa pass, ska försöka hinna med ett till innan nästa tisdag :-) Någon som e på??

För övrigt så sitter jag o Martin o tittar på idol, e ju alltid lika kul att titta på människor som gör bort sig :-)
O barnen sover sött :-)
Men vad ska vi göra åt lille Kasper?? Ifall han fortsätter såhär så ska jag ta upp det med bvc, inte för att jag tror att dem kan göra så mycket, men men... Känns ju skönt att nämna det i alla fall...

Nä, nu ska jag återgå till teven o Martin...
Tjing..!


Kommentarer
sandra

magmassage? jag har hela pärmen från babymassagen vi gick på öf om du vill låna (om du inte tänker gå den där då vill säga) Kan du ju testa lite rörelser som ska vara bra mot magont..Annar kan du ju goggla på kolikmassage eller nått sånt och kanske få beskrivningen därifrån

Lille plutt

2009-09-08 @ 21:03:50
URL: http://morsandra.blogg.se/
Eva

Vadduktig du är som går på spinning!

Vi kan väl ta en lekdag snart. Kram

2009-09-08 @ 21:21:11
URL: http://regeenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0