Öppna förskolan :-)

Ja, idag bar det av till Öppna förskolan.. Var jätte kul... Jag o en annan pappa ägnade ca 2 timmar åt att bygga ihop en tågbana till barnen, o vi var ju tvungna att använda alla delar som fanns, hahaha.. Ja, det tog ett tag, men den blev väldigt fin.. :-)

Såå fin... O barnen var ju inte missnöjda direkt hahaha..!
      Sen så satte jag igång att måla en liten namnskylt, men det var inte i lättaste laget.. Jag kämpade som en gris med den, o en till, o en till, men nä.. Ingen av dem kändes rätt.. Blev liksom inte som jag tänkt mig :-(
Var ju inte bättre när en pappa satt där o var skrämmande kreativ haha..
Han klippte ut giraffer, lejon, elefanter osv o så gjorde han sin tågvagn till en djurvagn, o där satt jag o limmade på lite hjärtan o båtar liksom... Kände mig oerhört duktig hahaha..
      Sen var det dags för Jonas att ha Nallegruppen, så då satt dem o sjöng lite o så, jag o Kasper målade vidare o lyssnade på när alla andra sjöng :-)

Hann även med en liten fika runt 10 snåret... Sen när vi kom hem så var det dags för lunch, sen kom Martin hem o nu ska vi strax bege oss till Martins pappa på lite fika...
Slänger in en liten bild på Kasper i sina nya kläder från syster Sandra :-)
Sååå fin..!

Så fin man kan vara....

Ja, nu ska vi iväg.... :-)
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0