Öppna förskolan idag :-)

Ja, då var denna dagen nästan gjord :-)
Jag trodde att jag skulle ha jätte ont i hela kroppen efter gårdagens spinningpass som nog var bland det värsta jag gjort hahaha... Jag flöt ut :-)
Men nä, inte alls så ont faktiskt.. Däremot så har jag denna fruktansvärda ryggvärk som jag inte vet var den kommer ifrån eller hur jag blir av med den..!

Dagen började i alla fall med ett besök på Öppna förskolan, riktigt trevligt.. Tyvärr så e det ju många föräldrar som tar iväg sina jätte  förkylda barn till Öppna förskolan, så våra små killar fick sig allt någon dusch... Hade det varit mitt dunder förkylda barn som jag mot all förmodan skulle ta med till ett sånt ställe så hade jag inte låtit dem springa runt o dregla o nysa över små bebisar i alla fall, men men alla tänker olika..!
Men jag tycker inte om det, inte i dessa influensa tider..

Men våra stora barn hade minsann kul, tyvärr så blev nog Emilia lite svartsjuk när Jonas lekte med Elise, hon försökte allt visa att hon var sur, men söta Jonas fatta inte det.. Han lyckades smöra in sig hos henne igen hahaha.. Söta dem e..!

O så tog jag givetvis lite kort på barnen när dem lekte :-)




Här inne hade barnen kul o dem vägrade att titta ut genom varsitt fönster som jag o Erica bad dem om haha, hade väl sett kul ut??
O så lite bilder på dem små barnen när dem "leker"....



Se så kul dem har hahaha..!
O så måste jag säga att min lilla Kasper har riktigt fina kläder på sig idag :-) Byxorna e från farmor o bodyn från våra vänner Jörgen o Susanne.... Så fint det matchar...!

"Martin öppnar balkongdörren o Jonas frågar vad Martin ska göra?!
Då svarar Martin att han ska hoppa från balkongen... Hahaha... Ja, han lär ju inte slå sig direkt hahaha"
Så dumma dem e...!
Nä, nu ska Martin snart iväg så jag ska leka med barnen o dricka lite kaffe...

O så kommer min lillasyster Sabina hit idag, så då ska vi nog dricka lite vin ikväll :-) inte helt fel inte... :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0