Öppna förskolan o barnskrik... :-)

Ja, i morse for vi iväg alla 3 till Öppna förskolan, Jonas ville hellre gå dit än till dagis, så det bjöd jag på.. :-) Vi lekte lite lera o byggde tågräls..
Sen åt vi lite allihopa o så sov Kasper en liten snutt efter det, det var skönt... O vi var där i ca 3 timmar, skönt o slippa passa massa tider med dagis osv, blir mer avkopplande då.
Vi mötte även en vän till Martin där, så det var trevligt.. Mötte oxå en tjej som hade varit på babyrytmiken igår som jag missade p.g.a huvudvärken o hon sa att det var rena gympalektionen haha, blir spännande...

O snälla Sandra hade tagit reda på vad den där damen heter som jag ska ringa ang mera hjälp för Jonas tals skull, såå rart...
Tyvärr så e jag ju väldigt duktig på att säga att jag ska göra en massa saker o sen så blir det liksom inte riktigt lika mycke gjort som var tänkt från början..
Som min stackars rygg, hahaha.. Jag går o gnäller dagligen ang värken i ryggen, som förmodligen bara behöver masseras lite grann, blir ju rätt tungt att gå o bära på Kasper större delen av dagen. O så fick jag ett presentkort på en helkroppsmassage av Martin o Jonas när jag fyllde år, men tror ni att jag ringt o bokat någon tid? Nä, precis, men jag fortsätter gnälla hahaha...
Sååå typiskt mig..
Men idag, SKA jag ringa ang Jonas i alla fall o så kan vi hoppas att jag kommer ihåg massagen oxå :-)

O vår älskade Kasper....Ja, vad gör man?
Jag tror att han e i behov av rutiner.. Så nu ska jag börja med sovamiddags rutiner o så hoppas jag att vi ska få en roligare vardag.. E ju inge kul för någon av oss, jag e ingen rolig mamma o ingen roliga sambo heller när jag e så trött om dagarna..
Så måste ske en ändring.. Det kan funka, värt att testa i alla fall..
Så när jag o Jonas skulle äta lunch så la jag Kasper för att sova middag o nu har han vaknat, så får vi se hur resten av dagen blir... Ska dock ge han lite mat nu, för det låter som om det e dags :-)

Får skriva mer sen helt enkelt o då lär vi ju märka hur långt jag har kommit med samtalen som jag ska inga idag :-)
Tjing.!


Kommentarer
Erica

Tack Irene....som tur e känns det mycket bättre nu, ja hoppas han kommer lindrigt undan...lille Simon....Spinning ikväll?..jag e på :) Kramar

2009-09-08 @ 14:24:56
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0