Överraskningsfest :-)

Ja igår var vi på en överraskningsfest för vår vän Johan som blir 25 år den 8/10.. Såå trevligt, tack Eva för en helt fantastiskt rolig kväll, super kul..
    Jag o Martin var hemma igen vid ca 23, vi ville inte vara borta så jätte länge från barnen...

Idag har vi faktiskt mått himla bra med tanke på mängden öl haha.. O Jonas kompis Ludvig har varit här på f.m o lekt, Martin gick precis ut med pojkarna.. O så om en liten stund så ska vi köra hem Ludvig för vi ska på födelsedags kalas hos min syster Sandra i Eggby, ska bli trevligt att träffa familjen igen, var länge sen nu...

O senare i kväll kommer David o Isabelle hit, dem ska fira Martin en dag innan han fyller år eftersom dem inte kan komma i morgon..
O det e bra att Sandra har kalaset idag, jag hinner inte med både henne o Martin i morgon.. Att dem måste fylla lika mycket o på samma dag hahaha...
Blir kul nästa sommar när jag o Kasper fyller år :-)

Nu ska jag byta på Kasper :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0