Party... :-)

Ja, då har man varit på party...Det var spännande :-)
Måste tacka Erica för en väldigt rolig kväll.... :-) 
Erica hade även hittat på en liten lek, mycket roligt.. :-)
Sen var det dags för utgång o eftersom bovlingen var stängd p.g.a någon vattenskada så drog vi till Olins.. Det var dock inte så bra med folk där men jag hittade minst 5 st från Martins fotbollslag.
Jag själv stod mest utanför o pratade med Korv-Göran, så trevligt så...

O här kommer några bilder från festen :-)

Här e några av oss i början av festen :-)

O här e jag då, hahahaha... Vilken snygging :-)

O så har vi dem fina tjejerna Erica o Sandra, sååå trevliga... Det här måste vi göra om igen :-)
O Sandra visade sig vara en väldigt glad o trevlig tjej, så kul.. O så har vi våra barn på samma dagis :-)

O så en gruppbild :-) Så fina vi e....!

Ja, tack igen Erica för en väldigt trevlig kväll, måste helt klart göras igen :-)

Idag har vi inte gjort så mycket, Martin tog pojkarna o gick till sin mamma i morse så jag kunde sova lite, såå rart, o sov gjorde jag allt, till 11 :-)
När dem kom hem igen så åt vi lunch, sen hängde vi mest inne.. Vi tog en promenad till Ica o handlade lite o sen for Martin o Jonas iväg till Hällekis för att titta på Davids fotbollsmatch, då gick jag o Kasper till Erica o tog en fika.
Sen när vi kom hem så var det dags för middag...Såå gott med mat...

I morgon ska jag o Erica på babyrytmik med dem små pojkarna, ska bli intressant...!
    Nä, nu e det dags för sängen om jag ska orka upp i morgon bitti...

Lägger in en bild på Kasper som jag tog strax innan han somnade idag... :-)


Har dock mått himla bra idag trots festandet igår :-) men det lär nog dröja ett tag innan jag orkar gå ut igen haha, blev ju så trött av detta :-)
Nu ska jag sova..
Tjing.!


Kommentarer
mixx

Va fina ni är gumman min :) saknar er.

2009-09-07 @ 12:22:23
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0