Pojkar kan visst ha strumpbyxor.....

Ja, så tycker jag.. Fast jag kallar det kanske inte för strumpbyxor utan kalasbyxor..
När Martin fick se Kasper efter duschen så sa han; Irene, du har ingen dotter, Kasper e en pojke..

Men nu måste jag ju kolla..!
Jonas hade alltid kalasbyxor på sig när han var bebis.. O så e dem väldigt bra som långkalsonger på vintern...
O dem här som Kasper har, har jag köpt på pojksidan i H&M..
Eller har jag fel??
Hur som helst så blev Kasper urgullig i sin nya tröja o sina nya kalasbyxor... :-)

Naaaw, så söt man kan vara då....

Idag ska Jonas åka på kalas ca kl 13:30 - 16:30 o då ska jag o Kasper mysa lite.. Sen vid 16:30 så kommer syster Sandra hit :-) Blir kul...!

O på måndag fyller Martin år :-) sååå mysigt. :-)

Idag blev det ingen träning, har inte haft tid.. Men men, det tar vi igen en annan dag :-)

Nu ska jag titta runt lite på nätet innan Kasper vaknar, kanske kan smyg dricka kaffe oxå :-) Han har ju en tendens att alltid vakna när jag ska påbörja en kopp kaffe, hur kommer det sig??
Tjing..!


Kommentarer
Erica

Klart killar kan ha kalasisar...han blev suupersöt :)

2009-09-26 @ 17:16:21
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0