Snart matdags...

o den får jag äta själv, Jonas e hos sin kompis Ludvig en stund o Martin e kvar i Göteborg..
Martin åkte redan kl 07 i morse o kommer väl hem runt 20 kanske.. Jonas, jag o Kasper har lekt med vännen Carro idag, efter lunchen så kom svärmor hit o tog med Kasper på en liten promenad o så åkte jag o Carro iväg o lämnade Jonas hos sin kompis Linus på kalas, sen hem o fikade lite. Jag bakade paj o så åt vi lite när svärmor kom tillbaka med Kasper.. Sen var det dags för hämtning av Jonas hos Linus o så åkte vi raka vägen till Ludvig o lämnade honom där en stund.. När vi kom hem så la jag Kasper i vagnen o gick till Ica en sväng o handlade det sista till köttfärssåsen i kväll.. :-)
Så nu ska jag strax börja med maten, som jag förmodligen får äta själv hahaha..  Full rulle hela dagen..
Men Martin var duktig o vann golftävlingen, det gillar jag..

Förutom detta så händer inget mer denna helgen, däremot ska jag försöka komma ihåg att Jonas ska ha med sig glass till dagis i morgon, ty det blir inte lätt med mitt kassa minne.. Han ska ha kalas på dagis för att han fyllt år i somras..

O så några bilder på världens finaste prinsar :-)
En glad :-)

O en fundersam :-)


O nu har Kasper vaknat, får ta honom...
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0