Spinning :-)

Såååå härligt... Idag var jag riktigt grym, jag älskar när svetten rinner i hela ansiktet :-) Känns som om jag gjort riktigt bra ifrån mig :-)
Underbart...! Nu e vi verkligen på G Erica, sååå härligt...!
          Längtar tills på torsdag, då e det dags igen :-)

O nu e det snart dags för sängen, ska bli riktigt skönt.. Jag har varit så ofantligt trött idag, vet inte riktigt vad jag skulle kunna ha gjort för att bli sååå trött, men men..

O Martin ska till jobbet i morgon, han piggnade på sig rätt fort.. Han tror att det e ventilationen som gjort honom lite dålig, den e ju precis ovanför fönstret, så när vi öppnar den så blåser det rätt bra på hans sida sängen.. För mig e det bara skönt med lite svalka, men som sagt så sover ju jag på andra sidan så jag drabbas inte lika hårt som han...

Nä, får knoppa nu, e ju en dag i morgon oxå.. Då kommer min lillasyster Sabina hit o sover över, blir jätte kul.. :-) E sååå kul att umgås med henne, o det har vi helt klart gjort för lite dem senaste åren, men nu har hon ju blivit stor, hela 19 år :-) helt otroligt vad tiden går, känns som om det var alldeles nyligen som hon  var 12 men men..

Nog snackat nu :-)
Ska ringa min vän Michis o höra hur hennes första dag på jobbet gick,  jag e allt lite nyfiken :-)
Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0