Spinning....

Ja, då var det dags ikväll igen, härligt.... Var inte direkt planerat men vännen Jenny ringde o frågade om jag skulle med o ett sådant förslag kan man väl kappast tacka nej till.. Känner mig dock ganska öm i baken efter i tisdags men det ska väl gå.. Får kanske köra lite lugnare bara..

Nu har Jonas piggnat på sig o sig själv igen...

Jag har nyss läst i tidningen om dessa människor som dött i svininfluensan, fy jag tycker att det e så otäckt.. E så nervös för att vi ska bli smittade.. O så vet jag inte om jag vill vaccinera oss heller för sist dem hade vaccinet ute så var det väl ganska hemska biverkningar som typ förlamning o sånt.. O vaccinet har väl inte varit på marknaden så länge heller.. Shit, vad ska man göra??
Jag e i alla fall jätte nervös för denna hemska influensa.. Skulle vilja låsa in oss allihopa..!

Nu skajag återgå till familjen innan det e dags för ett hårt spinningpass, det finns nybörjare, lätt, medel o hög...ikväll e det hög :-/
Hur ska detta sluta hahaha..!
       Men men ska jag komma ner i mina gamla kläder så behövs det förbränning, tror inte att jag vågar skaffa ett 3:e barn med tanke på allt jobb jag har fått efter den 2:a hahaha...
Nu ska jag titta lite när Jonas spelar Nhl 09 på playstation2... Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0