Sthlm nästa....

Ja, då har jag skickat iväg Jonas o hans 2 mostrar till Sthlm idag :-(
Tänk att jag inte vänjer mig vid att han åker, det gör han ju varje år o ändå så gråter jag som en tok när jag vinkat av honom..
Min älskade prins, jag vill ju ha honom hemma hos mig :-(
Men jag vet att han uppskattar det jätte mycket o han har så kul när han e där.. Men denna gången blir han inte borta lika länge som han brukar, nu e han borta i 4 dagar...!

Annars idag så har det inte hänt så mycket. Efter att jag vinkat av Jonas, Sandra o Sabina vid bussen så gick jag hem till vännen Marie, jag var tvungen att gå till någon, annars hade jag inte slutat gråta..
O så satt jag där en liten stund, tog en kaffe o pratade med Ebba :-) Hon e så duktig på att prata nu o snart blir hon hela 2 år, shit vad fort tiden gått...
O sen när vi kom hem så la jag Kasper för att sova lite middag o själv så satte jag mig i soffan en stund.. När det blev dags för lunch så ringde vår vän Erik, så han kom hit på sin rast o luncha lite..
O nu väntar jag in Jenny, ska kanske försöka hitta på något... Jag blir knäpp av att inte göra något... Måste sysselsätta mig så jag inte börja längta o gråta igen...

O så e det dags för lite gym ikväll :-) sååå härligt..

Nu kommer Jenny :-)
får skriva mer senare...! Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0